Om TRX

TRX Træning er træning med egen kropsvægt:

Du træner styke, fleksibilitet, mobilitet og balance i alle øvelser. Det er funktionel træning – hvor du oplever stor overførbarhed til dagligdags bevægelser. Belastningen tilpasser du selv udelukkende din egen kropsvægt. Når du træner med en TRX har du altid en stor involvering af core muskulatur. Sidst, men ikke mindst – du udfordres i høj grad på din stabilitet, når du træner med kun et ophængspunkt.

TRX Træning er træning for alle uanset målsætning, niveau og uanset hvor du er

Med en TRX Suspension Trainer har du mulighed for at træne uanset hvor du er, og lige når det passer dig. Da du hurtigt kan indstille din TRX, er du hurtigt videre i dine øvelser, så på meget kort tid har du effektivt trænet hele kroppen igennem. TRX træning er funktionel træning for hele kroppen og adskiller sig fra den mere konventionelle træning ved at engagere flere led og muskler i bevægelserne.

TRX Træning er for dig, der vil være meget bedre til det du er god til

Uanset om du vil have en stærkere krop og være bedre til at bevæge dig, eller du vil være meget bedre til en bestemt sportsgren, så vil du få stor gavn af at implementere TRX træning i din dagligdag.  Øvelserne er en kombination af dynamiske bevægelser og statiske positioner. I alle øvelserne bliver hele din core engageret og du udfordres på både balance, styrke, mobilitet, fleksibilitet og udholdenhed.

Share This: